Programowanie 3W grafiki w OpenGL
Cele przedmiotu
Celem kształcenia jest nabycie umiejętności programowania grafiki z wykorzystaniem współczesnych technologii biblioteki OpenGL.
Wykłady
Ćwiczenia
Diagramy
Literatura
- OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII Helion2016978-83-283-2107-6
- OpenGL SuperBible: Comprehensive Tutorial and Reference (6th Edition) Addison-Wesley Professional2013978-0321902948
- OpenGL API Documentation Overview 2015
- OpenGLBook.com2011
- Learning Modern 3D Graphics Programming 2012
- Уроки по OpenGL 3 2011
- 3D Computer Graphics: A Mathematical Introduction with OpenGL Cambridge University Press2003 Uwaga: opisywane w tej książce OpenGL już nie istnieje
Zaliczenie
Zaliczenie przedmiotu polega na zbieraniu punktów za wykonane zadania praktyczne:
- 50% możliwych punktów daje ocenę 3
- 60% punktów daje ocenę 3½
- 70% — ocenę 4
- 80% — 4½
- 90% i więcej — 5