Grafika komputerowa. Ćwiczenia.
- .. (Powrót)
- 2024-10-06: Podstawy Blendera
- 2024-10-20: Podstawy edycji masha
- 2024-11-03: Materiały i tekstury
- 2024-11-17: Ustawienia środowiska
- 2024-12-01: Podstawy animacji oraz system cząstek
- 2024-12-15: Postprocessing
- 2025-01-12: Format svg
- 2025-01-26: Algorytmy rastrowe
- 2024-05-15: Filtry punktowe
- 2024-05-22: Geometryczne przekształcenia obrazów
- 2024-05-29: Podstawy OpenGL
- 2024-06-05: Przekształcenia w OpenGL
- 2024-06-12: Teksturowanie w OpenGL
- 2024-06-19: Oświetlenie w OpenGL
- 2024-06-26: Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów